CROS CRM
Aplicația CROS CRM (Customer Relationship Management) gestionează evidența cererilor primite de la clienți, de la primire (inițierea unui contact) și până la soluționare (închiderea cererii), garantând corecta trimitere a cererii către diferitele unități ale societății.
Structurat modular, sistemul atinge toate elementele specifice necesare unei companii de utilități, având ca funcționalități principale:
- Managementul modurilor de tratare a sesizărilor;
 - Preluarea sesizărilor/cererilor;
 - Planificarea intervențiilor;
 - Corespondența sesizări/cereri clienți;
 - Raportarea.
 
Utilizatorii aplicației au acces, prin intermediul CROS, la date cu privire la:
- Prevederile contractuale;
 - Proceduri de rezolvare a cererilor;
 - Istoric corespondență;
 - Programul si repartizarea echipelor de interventie;
 - Soldul clientului;
 - Contorizare și istoric.
 
Din punct de vedere al fluxului cererii clientului în CROS CRM, etapele sunt următoarele:
- Se identifică clientul;
 - Este preluată cererea clientului;
 - Încadrarea cererii în palierul corespunzător;
 - Soluționarea imediată a cererii/Crearea unui ordin de intervenție;
 - Posibilitatea urmăririi statusului intervenției, până la primirea unui raport de execuție;
 - Feedback-ul trimis clientului cu privire la cererea sa;
 - Posibilitatea trimiterii către facturare, acolo unde este cazul.
 


