Contact: +40 268 471 670

CROS Centru Logistic

Informaţiile actuale, reale şi imediate reprezintă o necesitate a companiilor de distribuţie/retail pentru a răspunde rapid la modificările pieţei şi cerinţele clienţilor. Soluţia CROS Centru Logistic răspunde cu succes numeroaselor întrebări ce apar zilnic:

  • Cum pot asigura un control mai bun asupra costurilor logistice ce apar odată cu creşterea activităţii?
  • Cum pot avea un control mai bun asupra stocurilor, furnizorilor pentru a creşte disponibilitatea produselor şi calitatea livrarilor?
  • Cum pot imbunătăţii serviciile oferite pentru a obţine o fidelizare mai bună a clienţilor?
  • Cum pot sustine relaţii de business reciproc avantajoase cu clienţii cheie?
  • Cum pot realiza o strategie la nivelul companiei pentru evitarea pierderilor?

 

Pentru centrele logistice, CROS Centru Logistic asigură:

  • Optimizarea proceselor de recepţie, depozitare, expediţie şi inventariere prin:

-        Preluarea centralizata a comenzilor logistice

-        Expedierea dintr-un depozit central a mărfurilor către clienți

-        Optimizarea încărcării stocurilor furnizorilor prin urmărirea centralizată a comenzilor

  • Managementul articolelor logistice (comerciale) compuse din articole fizice (colete)

-        Definire structură articol comercial

-        Urmarirea la nivel de articol fizic (colet) in cadrul depozitului, in timp ce furnizorii si clientii urmăresc marfa la nivel de articol logistic (comercial)

  • Managementul recepţiilor în depozitele centrului logistic

-        Centrul Logistic efectuează recepţii în numele importatorului de la furnizorii acestuia

-        Urmărirea stadiilor de recepţionare a mărfii în depozit

  • Managementul articolelor logistice aprovizionarea magazinelor, asigură

-        Informarea promptă si exactă asupra stocurilor disponibile

-        urmarirea comenzilor logistice, date şi modalităţi de livrare

-        definirea unei strategii de onorare a comenzilor, inclusiv a comenzilor speciale sau urgente

-        urmarirea stadiilor de pregătire a mărfii

-        minimizarea numărului de erori pe parcursul derulării comenzilor client

 

  • Centru Logistic (CL) este o entitate care asigură baza logistică pentru mai mulţi furnizori (stocarea în bune condiţii a mărfii, recepţia şi livrarea la cerere).
  • Marfa stocată la centru logistic aparţine furnizorilor, ei suportând cheltuilelile cu spaţiul şi manipularea.
  • Aplicaţia CL este integrată cu o aplicaţie de Depozit Fizic care asigură depozitarea mărfii pe locaţii fizice şi manipularea prin scanare cu cititoare de bare, dar poate funcţiona şi independent, caz în care cantităţile efectiv pregatite se culeg manual sau integrată cu o aplicaţie de depozit terţă.
  • Clienţii comandă pentru marfă la CL, care se va ocupa de pregătire şi livrare la termenul stabilit.
  • Livrarea se face pe masura stocului disponibil.
  • Aprovizionarea CL se face în funcţie de politica de stoc stabilită de furnizor.
  • În sarcina CL este şi emiterea documentelor de însoţire printr-un mandat primit de la furnizor. Pe documentele de expediţie va fi trecut furnizorul mărfii. Pentru un client se fac atâtea documente câţi furnizori au furnizat marfa pentru livrare.
  • Daca există conexiune cu ERP furnizor şi client, prin interfaţa CL se generează documente în sistemele ERP ale acestora.

centru_logistic

Prezentare CROS Centru Logistic