Contact: +40 268 471 670

Servicii

 

Outsourcing

De ce outsourcing? Pentru că activităţile din departamentele de suport, colaterale obiectului principal de activitate vor primi resurse mai puţine, se va investi mai puţin în salariile, pregătirea şi dotarea lor. O companie în domeniul farmaceutic nu va angaja cei mai buni specialişti IT, dar îi va angaja pe cei mai buni în domeniul lor de activitate.

Opţiunea de outsourcing permite câştigarea unui avantaj competitiv. Companiile au înțeles că externalizând anumite servicii către firme specializate, au acces la experții într-un anumit domeniu ai furnizorilor, fără a trebui să-si asume riscurile sau costurile asociate, putând astfel să se concentreze mai eficient pe afacerea proprie.

1. Echipa de Outsourcing furnizează servicii de suport 24 de ore pe zi, timp de 5 zile pe săptămână (în trei schimburi) către utilizatorii aflaţi în diverse regiuni pe glob.

2. Deservim mai mult de 600 de utilizatori din mai mult de 95 de ţări din Europa de Vest, Centrală şi de Est, Orientul mijlociu, Africa de Nord, Centrală şi de Sud, Emiratele Arabe Unite, Zona Asia-Pacific, China, Indonezia, America Centrală şi de Sud.

3. Limba oficială pentru suport este engleză (cu excepţia situaţiilor când suntem nevoiţi să vorbim germană, franceză sau spaniolă).
4. Pentru o cooperare optimă, echipa CRISoft desfăşoară activitatea respectând procedurile şi metodologiile recomandate de client: Certificari în domeniul furnizării de servicii: ITIL Framework, care guvernează asupra proceselor de Incident, Problem, Access şi Event Management, Certificări în domeniul de Project Management pentru punerea în aplicare a noilor concepte de business sau a noilor cerinţe de modificare a programelor existente.
5. Pe lângă activităţi de suport furnizăm training pentru aplicaţiile suportate.

Analiză

Echipa CRIsoft include specialişti cu competenţe pe diverse arii: contabilitate, stocuri, logistică, producţie, vânzări, service, leasing ce realizează analiza activităţii şi a necesităţiilor din cadrul unei organizaţii.

 

Implementare de sistem

Consultanţă
- consultanţă pentru implementare CROS – realizarea şi controlul, alături de client, a proiectului de implementare CROS;
- consultanţă pentru restructurarea proceselor din organizaţie (BPR – Business Process Reengineering)
- asistenţă din partea consultanţilor CRIsoft pentru implementarea de noi concepte de desfăşurare a funcţiilor organizaţiei, pentru a beneficia la maxim de funcţiile oferite de modulele CROS.
Intervenţii tehnice la cerere
- intervenţii la sediul clienţilor a specialistilor CRIsoft pentru rezolvarea de probleme tehnice speciale
- pot fi planificate în avans sau pe bază de pachete de intervenţii.
Siguranţa şi performanţă
- include consultanţă pentru elaborarea procedurilor interne de întreţinere şi exploatare a sistemelor
- ajută personalul să se menţina la curent cu tehnologia informatică de vârf, inclusiv prin acces preferenţial la activităţile organizate cu utilizatorii CRIsoft şi Oracle.

 

Interfaţări

Servicii de analiză şi consultanţă pentru realizarea interfaţărilor sistemului CROS cu alte sisteme de managementul organizaţiei.
Sistemul informatic integrat CROS conţine nativ mijloace de extragere a datelor din acest sistem în alte formate. De asemenea, anumite date pot fi trimise prin e-mail direct în sistem.

 

Business reengineering

Specialiştii CRIsoft oferă consultantă pentru restructurarea proceselor din organizaţie, pe lângă consultanţa oferită pentru implementarea de noi concepte de desfăşurare a funcţiilor organizaţiei, pentru a beneficia la maxim de funcţiile oferite de modulele CROS.

 

Suport tehnic

CRIsoft Organization Server – CROS – este sistemul integrat care susţine funcţiile organizaţiei 24 de ore din 24, cu o exploatare eficientă şi sigură, facilitată de Suportul Tehnic CRIsoft.
Suportul Tehnic CRIsoft oferă multiple servicii, care includ asistenţa şi consultanţa pentru problemele de configurare, optimizare şi dezvoltare a sistemelor de aplicaţii, consultanţa pentru implementarea şi controlul funcţiilor de afaceri susţinute de aceste sisteme, instruire şi infomare de specialitate.

Apelând la specialişti cu o experienţă temeinică şi vastă în domeniul aplicaţiilor CRIsoft şi a tehnologiilor informatice de varf de la Oracle este garantată funcţionarea neîntreruptă şi cu performanţe maxime a sistemelor CROS şi Oracle.
Sprijin pentru utilizatori
Experienţa tehnică acumulată şi permanent actualizată este la îndemana utilizatorilor din toate domeniile Suportului Tehnic CRIsoft. Analiştii dedicaţi suportului tehnic sunt la curent cu ultimele evoluţii si îmbunătăţiri ale lor Oracle şi CRIsoft, colaborând şi cu partenerii CRIsoft pentru domeniile hardware, sisteme de operare şi reţele de calculatoare.
Dinamic si flexibil
Cu ajutorul Suportului Tehnic CRIsoft implementarea şi exploatarea sistemului CROS se face într-o maniera sistematică şi controlată. Metodele de lucru sunt special proiectate pentru a garanta o adaptare perfectă la cerinţele proprii fiecărui client. Gama largă de opţiuni de nivele şi servicii de suport tehnic include suport tehnic, sesiuni de asistenţă, instruire şi consultanţă.
Prompt şi eficient
Tratarea şi urmarirea cererilor de suport tehnic în funcţie de gradul de severitate, precum şi metodele eficiente pentru diagnosticul şi rezolvarea problemelor permit un raspuns prompt şi avizat. Folosirea intensivă a poştei electronice sau intervenţiile directe prin conectare la distanţă, asigură un timp de intervenţie scurt.
Calitate şi siguranţa a serviciilor
Suportul tehnic CRIsoft – reprezintă un serviciu anual prin care se asigură:
1. ASISTENŢA telefonică/mail pentru exploatarea aplicaţiilor/programelor/sistemelor;
2. REMEDIEREA DEFECTELOR (BUG-uri) aplicaţiilor/programelor/sistemelor şi a documentaţiei;
3. ACTUALIZAREA sau REMEDIEREA de anomalii din aplicaţii/programe/sisteme pentru ca acestea să raspundă la cerinţele schimbărilor legislative minore;
4. ACTUALIZAREA aplicaţiilor/programelor/sistemelor pentru ca acestea să raspundă la cerinţele evolutive de business.
5. ACTUALIZAREA aplicaţiilor/programelor/sistemelor din punct de vedere exclusiv programare pentru ca aplicaţiile/sistemele/programele să ţină pasul cu evoluţia tehnică a mediului de exploatare. Aceasta actualizare este o decizie strategică şi CRIsoft nu poate să garanteze o perioada de timp sau că aplicaţiile/sistemele/programe să migrează pe orice versiune de sistem de operare, bază de date sau instrumente de dezvoltare.
6. MONITORIZAREA activităţilor de suport tehnic şi asigurarea calităţii acestora
7. INFORMĂRI transmise periodic de CRIsoft.
CLIENŢII au posibilitatea de a semnala problemele apărute, prin telefon, fax sau e-mail.
* ASISTENŢĂ TELEFONICĂ sau prin FAX: tel: +40 268 471 670 fax: +40 268 478 670
* CORESPONDENŢĂ PRIN POŞTA ELECTRONICĂ: suport@crisoft.ro.
* CORESPONDENŢĂ PRIN WEB – accesează pagina Clienţi pentru logare.

 

Training

- instruirea asigură transferul cunoştinţelor şi al experienţei către utilizatori, administratori şi dezvoltatori într-o maniera eficientă şi rapidă
- instruirea intensivă, în condiţii reale de lucru, a administratorilor de sistem pentru CROS şi Oracle
- instruirea responsabililor de modul CROS
- instruire intensivă pentru utilizarea eficientă a limbajului standard de interogare a bazelor de date Oracle SQL