Contact: +40 268 471 670

Salarizare

Modulul CROS Resurse Umane – Salarizare include funcţionalităţile specifice pentru gestionarea informaţiilor şi modului de calcul al salariilor angajaţilor organizaţiei (pe unităţi contabile).

hr_2

Printre avantajele utilizării modulului CROS – HR Salarizare, putem enumera:

  • Operarea/ vizualizarea datelor poate fi efectuata numai de utilizatorii autorizaţi de către administratorul de sistem;
  • Înregistrarea şoara a pontajelor, evidenţa concediilor medicale şi a concediilor de odihnă (zile cuvenite, zile efectuate);
  • Efectuarea calculului salariilor cu ajutorul unor formule configurabile, fie de către CRIsoft, fie chiar de către utilizator;
  • Configurarea formulelor de calcul aferente salarizării fără a fi necesară modificarea programului, într-un mod facil pentru utilizatori, inclusiv în cazul modificarilor legislative, prin adaptarea formulelor, respectiv grilelor de salarizare;
  • Înregistrarea documentelor justificative pentru reţineri o singură dată, la primirea documentului, indiferent de numărul raţelor, indiferent de tipul acestora: fixe, variabile sau ca procent din salariu (caz pensii alimentare);
  • Urmărirea reţinerilor (sume de reţinut, sume reţinute, sume restante);
  • Realizarea automată a calculului şi raportării impozitării globale;
  • Obţinerea unor rapoarte fixe sau configurabile, atât de CRIsoft, cât şi de orice utilizator autorizat;
  • Refacerea situaţiei unui angajat într-o anumită perioadă.

CROS HR Salarizare opereaza secvential, pe baza variabilelor introduse sau calculate, oferind posibilitatea pastrarii in istoric si rularii rapoartelor in functie de configurarea dorita. Pentru calculul salariilor corespunzatoare perioadei de salarizare, CROS HR Salarizare genereaza automat Notele Contabile corespunzatoare salarizarii, impozitului pe venitul global etc.

CROS HR Salarizare:

  • Include ca rapoarte standard: fisele fiscale; liste sume retinute; liste retineri /beneficiari;
  • Realizeaza calculul si raportarea impozitarii globale;
  • Tine evidenta costurilor pe angajat si loc de munca;
  • Se inregistreaza istoricul locurilor de munca;
  • Retinerile achitate;